mandag 7. juni 2010

Volleyballavsluttning i Breivika










Veldig koselig og artig! Godt med grillmat, kald pølse!!!! Også har jeg spist masse kake, marsmellows, potetgull og herregud hva mer usunt har ikke jeg spist? Hjelp!! Men slapp av, har hatt meg noen workouts etter skolen! :D
Tenk at på torsdag har jeg min siste volleyballtrening før jeg skal til USA, hvor jeg kommer til å bli feit, SPØK!!!!!!!!!! Håper jeg kan spille volleyball der nede også!
Igår hadde laget overaskelsesparty til meg, skikkelig koselig!!!!!! TUSEN TAKK, glad i dere!! Jeg kom derimot som stygg slask uten sminke og i treningsbukse til prinsesser i finstas!
Vi har ikke blogget på en stund, hmm rart:P Vi har streik, men noen fag har vi. Føles nesten som ferie. Håper den ikke går over, men også ikke!
-Jorun

Ingen kommentarer: