torsdag 20. mai 2010

Heihei, hei på deg!

Øverst ja, hmm. Tulltulltulltulltull, det skal ikke være lett..

I langhelgen før 17.mai nå, var jeg på Træna med familien, bodde i rorbu og drev for det meste og syklet, haha syntes det var så gøy, har ikke syklet på leenge. Så nå planlegger jeg sykkeltur i sommerferien:P


Åsa, søt som vanlig i bursdagen sin med Kari og Hanne, koselig bilde!


Siden vi nesten aldri blogger lengre, skal jeg slenge inn noen ting vi har gjort ; ) Det er masse, masse vi ikke blogger om, hvertfall nå for tiden. Vi har jo nesten sluttet, men kanskje dette er en up and running? Hm, vi får se da.







Åhhh, bildene kommer hultert til bultert
Hvertfall her kommer noen av tingene en har gjort.







Jeg har vært på kaia med solveig og spist årets første utesoftis, har også vært der med karro og karin og spist yoghurtis senere. Veldig koselig med fint vær og is, sommerfølelse!!! Håper været bedrer seg nå, vil ha sol og varme!!




Her er bilde fra Bjørk på 17.mai, etter tog og dagens første is.. Hadde mål med marie og karoline om å spise 7 is, jeg greide bare 4, men stolt for det! For har ikke sånn fast at jeg spiser is 17.mai. På Bjørk var det veldig koselig!! Senere på dagen så vi bl.a. borgertoget.





Her er fra Åsas artige 17års bursdag på Molokroken!!! Veldig heldig bilde må jeg si... Bursdagen var gjenntagelse: artig! Dessverre ikke dans på bordet som jeg hadde store intensjoner om, men med masse musikk, god mat, flotte mennesker, beat for beat osv!!





Jeg har fått meg pilatesball og ny rokkering for en stund siden, trener "ofte" og effektivt med det. GØY, fikk med pilatesvideo og rokkering instruksjonsbok, har gjort programmene noen ganger. Ikke så mye i det siste.




Samme dag som jeg fikk rokkeringen osv var jeg og karen på artig lørdagstur, dette var helgen før Karen feiret bursdagen sin. Da møtes jeg og Karen på City Nord,
hun jogget og jeg gikk dit, der kjøpte vi jordbær og dro til bodøsjøen hvor vi satt og spiste de utover fin utsikt og deilig vær! Etter bodøsjøen gikk vi til Bodinkirkegård, hvor vi var i minst en halvtime og leste på gravsteiner, så gikk vi til andedammen og fikk med oss et ande-kjærlighetsdrama, spennende!!! PÅ vei derfra skulle vi egentlig hjem, men endte opp på kafeen "Hjerterommet" som er utrolig koselig, der spiste vi både muffins, sjokoladekake og hjertesukk, hihi nam! Og som den store avsluttningen jogget vi til friskhuset hvor vi først stoppet innom scene1 og tittet på filmer og serier, så møtte vi Emma og Åsa og var med dem på Afropowerdance etterfulgt av litt egentrening i salen.




Veldig artig og innholdsrik tur, den egentlige planen var og først kjøpe hårfarge til meg og så dra på turmesse eller noe med Lars Monsen i Nordlandshallen.



Igår som på tirsdag var jeg på Keiservarden, Tirsdag med Karen og igår med Karoline og Karin. Igår var jeg på toppen da, der blåste det mye. Jeg og Karen rett før toppen fant ut at vi skulle snu, men så gikk vi en lengre vei opp, husker ikke navn, men hvertfall i skogen :D Siden jeg hadde sunnuke uten mandag, skulle jeg da spise ja sunt, men etter turen igår når vi kom til Karro var det umulig å takke nei til is med stivner på isen og vafler, mmm. HAha, lol.

Idag har det vært volleyballtrening, jeg synes ikke det var så gøy. Føles ut som jeg brekker stortåa mi flere ganger, vondtvondt! Derfor var jeg slækk og når treningen først blir kjedellig, blir den nesten alltid kjedelig resten av tiden også. No affence* Solveig! Hjemme igjen kom Ellen på besøk etter at jeg hadde spist ostesmørbrød i ovnen(da er de best!!!) Vi så Paradise finalen, endeeeeeelig er det ferdig! :D

Nå må jeg prøve jobbe mer med norskinnleveringen min, lage et radioprogram om variasjon i norsk språk... til imorgen. Help me, jeg forstår ikke innspillingsprogrammet engang og pcn maser hele tiden om at det er for lite diskplass, bla blæ!

MEn nå har dette innlegget allerede blitt alt for langt. Kanskje det kommer flere innlegg fremover da, vi kan krysse fingrene for det eller jeg for det er nemlig ganske gøy.

-Jorun

Ingen kommentarer: