fredag 29. januar 2010

Dagens tragedie

Hvorfor i alle dager er det sånn at det beste koret med det beste veldedige formålet skal ryke ut av korslaget. Akkurat nå er jeg sykt sur og irritert.
Hvorfor skal Namsos fotballklubb få 500 000 kr, eller hvorfor skal Fredrikstad(?) få 500 000 kr for å kjøpe rockekonteinere. Det er jo rett og slett fette latterlig.

Ikke nok med at Team Joddski hadde de mest vågale låtvalgene, men de framførte dem også med en glød og iver som man ikke så hos de andre korene. De var rett og slett de verdigste vinnerne Korslaget har sett.

Nå skal jeg legge meg og har overhodet ingen planer om å stå opp.





PS: Namsos driver ikke med Fairplay, de er noen usportslige karer.

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Jeg er HELT enig der!!!

Brita sa...

Enig! :) I tillegg til at Joddski hadde det desidert beste formålet av absolutt alle, så er de også det tøffeste koret. De andre korene har vært såå gørr kjedelige hele veien, mens Joddski faktisk har overrasket meg veldig mye! Nei, uff.. Nå er det bare kjedelig trønderrock og utdatert glamrock igjen :p