søndag 17. januar 2010

Helga

Helga begynte med at jeg spist sykt mye boller (som tok slutt på lørdag). Hele fredagen gikk stort sett til bollespising, bortsett fra når vi spiste nachoes.


Her er nachosen ;) den var utrolig digg og god.
Jeg og Jorun klarte ikke knote seg til sengs før klokken to på fredagsnatten, så når vi skulle stå opp klokken sju på lørdag, var ikke det spesielt deilig. Jorun sto opp kvart over sju, for så og vaske håret før vi ble hentet og fraktet ned til spektrum kvart på åtte av morMarie.
Ved spektrum ble vi presset inn i en ny bil, med beskjed om ikke og sove. Så da satt vi en hel time i en varm bil og kjempet mot øyelokkene. Når vi kom fram til skjerstad begynte vi og trene, og det er stortsett det vi har gjort denne helgen.

Treneren hadde delt laget inn i lag, og lagene konkurrete mot hverandre i innebandy, volleyball og fotball. Laget mitt knuste alle og jeg ble toppscorer, og dette ble selvfølgelig premiert.
Jorun sitt lag sugde og de tapte alt. Alle syns synd på dem og derfor fikk de en trøstepremie.

Etter at jeg kom hjem fikk jeg 15 minutt på og ordne meg før jeg stakk ned på peppes pizza med to av søskenbarnene mine + en random. Der spiste vi pizza (suprise). Nå skal jeg ganske snart ( i løpet av fem minutt ) legge meg, jeg er så sykt trøtt og har virkelig lyst til og sove.

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Dere er kule. Jeg liker nachos
<3

Brita sa...

STAKKARS MARTIN! Må være snill med han hvis du har tenkt deg hit, for det er jo hans sofa igrunn :o