torsdag 14. januar 2010

Her er jeg og Guro, hun kledde røde lepper best siden hun er blond, "dum" og deilig!!



Dette var det fineste bildet som ble tatt. At vi er fotogene er det ingen tvil om.
Jorun, Guro og Hanne!! Nice

Idag har jeg øvet naturfag nesten hele dagen. Eller helt fra etter skolen og til klokken halv 7, da kom Guro og Hanne. Siden vi satt på badet (hvor jeg hadde sittet og øvet) og ventet på Karen som hadde vært på volleyball trening, resulterte det i at vi alle tok på oss knall rød lebestift og tok noen "helt utrolige fine bilder". Etter en stund kom Karen, vi fjernet lebestiften gikk ned på Darsin og kjøpte kebabtallerken. Hjemme hos meg igjen endte vi opp med å se Madagaskar 2 mens vi spiste.

Nå Sitter jeg igjen på badet og skal snart starte å lese litt igjen. Hanne ligger forand meg på gulvet, hun skal overnatte.

Ingen kommentarer: