tirsdag 26. januar 2010

Tur og tur fru Blom

Nå sitter jeg trykt hjemme etter tur med Karen ute i den forferdelige stormen. Egentlig hadde vi vel planlagt oss på sånn tur hvor man går et sted og så tilbake, haha, men så gikk vi på en måte bare fra henne til meg. Ingri var med. Det var veldig koselig, vi fant mye interessant å prate om. Når vi forlot hverandre, skilte lag og tok hver vår vei, greide jeg ikke gå lange stykket før jeg ringte henne. Vi pratet i TJUEFIRE minutter!! På min bekostnig, jeg er ikke riktig klok:p

Men det var verdt det, for da slapp jeg kjede meg mens jeg gikk i drit været.. Stormen som var meldt må jeg si skuffet oss veldig!!! Vi hadde gledet oss til tur i storm, men nei. Hvis den kommer hit, har den ikke kommet hvertfall.

Nå driver jeg på å laster ned(spøk) gråtefilmer etter min og Karens leting etter slike filmer før turen. Gleder meg veldig til å se dem, håper jeg gråter! Det er så koselig.

Burde egentlig ikke drive skrive blogginnlegg for har en stoooooor spanskinnlevering imorgen som jeg knapt har startet på og har fremføring i naturfag og det har Karen og. Så jeg må øve på den.................herregud. Jeg får sjokk over megselv! Gruer meg derfor til imorgen, men skal vel komme meg gjennom skoledagen.

Må vel komme meg i jobbingen nå.

ps: bilder og film kommer, tror jeg

-jorun

Ingen kommentarer: