torsdag 18. februar 2010

Back in Black


(Bare for å illustrere overskriften)

Jeg og Jorun har som alle andre bloggekjendiser tatt oss en velfortjent bloggepause fra en ellers travel bloggehverdag. Vi var vel begge mer eller mindre enige om at siden vi (nesten) non-stop har blogget fra vi startet vår vakre blogg, like etter jul/nyttår (?) ,var det på tide med en liten ferie. Dette har vært herlig, og jeg har fylt ledigheten med å ikke gjøre en dritt.

Så i dag fant jeg ut at ferien er over, og at jeg må vende meg tilbake til en slitsom bloggehverdag igjen (STAKKARS MEG).
Ellers kan jeg fortelle at jeg i dag bare har hatt en og en halv time med skole, og at den gikk til Fransk. Siden jeg før jul ba fransklæreren min om å arrangere flere franske leker, er det det eneste vi gjør for tiden.

Klokken seks dro jeg og Jorun på et kurs hvor vi skulle finne ut hva vi skal gjøre videre med Bodø Volley. Dette var lærerikt, Jorun syns det var gøy og jeg syns det var kjedelig. Mest fordi at kursholderen hadde tørr humor og delte opp ord som kond-is for så le av det og si; "HEHE, det er en ny type is jeg ikke har hørt om". Også fortelle om igjen og om igjen om erfaringene han hadde fått fra å sitte i styret til Bodø Svømmeklubb og BHK. Kurset var også merkelig likt et AA-møte.
Etter å ha kommet meg fra sjokket etter å ha tilbrakt fire timer med en tørrpinne gikk jeg for å legge meg, og sånn ligger jeg fremdeles.

I morgen er det vinterferie, og jeg og Jorun skal på Joddskikonsert. Forresten på onsdag stikker vi til Trondheim og Oppdal, der skal jeg stå på ski og bygge enorme lårmuskler. Gleder meg.

-Karen

Ingen kommentarer: