søndag 14. mars 2010

Godt å komme hjem



Jeg ligger i sengen min, har vært i spektrum i hele dag og vært lagleder for smålagene og dommer for første gang. Jeg var ilag med Line, vi har hatt det veldig koselig, men deilig å komme hjem. Har overnattet hos Karen inatt og oppmøte var klokken 9, så jeg hadde på alarm klokken 7 og måtte GÅ til spektrum! Bilde over er et bilde av Line og meg en stund tilbake, etter vi hadde vært på dommerkurs.



Igår var jeg, Karen, Guro, Karin og Karoline ute og spiste. Skulle egentlig på Egon, men når vi kom dit var det helt fullt og alt var reservert så vi dro på Orion istedet, første gang jeg var der. Litt dumt da, for jeg hadde gledet meg til å bestille Fajitas på Egon.. og så ble det liksom kebabtallerken på Orion.. IKKE det samme:pp Bildet over er av skjønne Guro!


Meg og Karen!! Kelneren vår var på en måte noe innpåslitsom, han spøkte for mye osv. Han lurte Karen da og det var litt artig, hun bestillte lasagne* og så sa han "du skal ha en Lars Magne. Ja, hvis dere ikke skjønner er navnene like, bla bla bla mere på historien, var hvertfall litt gøy.



Karoline, Karin og Guro. Fine. Det var en koselig stund! ;p På Orion kom maten fort, den var ganske god og billig. Så det var positivt, men jeg skulle ønske det hadde vært ledig på Egon:p hihi. Etter restauranten dro vi til Guro en stund.



Nå skal jeg sove litt, er trett. Jeg stripet håret til Karen igår, det ble bra. Kan lage et innlegg senere om prossessen og resultatet(om ikke Karen kommer meg i forkjøpet med resultatet). Etterpå skal jeg spise middag, så skal jeg vaske kontoret til pappa.


-Jorun



Ingen kommentarer: