mandag 15. mars 2010

på matbutikken

I dag var jeg og Jorun en tur på matbutikken, og ærligtalt, det er ikke rart slike sunne uker er så forferdelig vanskelig å opprettholde. Se alle utfordringene man møter på. Men frykt ikke, dagen i dag har vært godteri/kake/kjeks/o.l. fri. Jeg spiste ikke engang kjeks på Pressmøte (stolt), og det er en utfordring.



til helga kanskje ?

(Middagstips)





(dette bildet er forresten fra Oppdal, jeg savner måten de framstille og behandler sjokoladen med respekt der nede)
Nå har jeg forresten brukt store deler av kvelden for å pønske ut en plan mot min slu bror som har hatt såpe i tannkremen min. Det er jo et av de eldste triksene i boka, og jeg vil kalle det lite oppfinnsomt, så derfor kjører jeg på med et like uorginalt et;




-Karen

Ingen kommentarer: