søndag 11. april 2010

Week End

Jeg har fått min første arbeidsskade;

hihihihi, neida, det er jo bare maling.. For jeg har i helga malt to vegger på pappas nye naust:

denne og denne:

Fantastisk flott og bra kvalitet på utført malingsarbeid. Noe som forresten er undervurdert; etter en dags maling hadde jeg småkramper i armen som gjorde at jeg hadde litt vanskeligheter med å skrive SMS. Men tenk musklene.

Forresten så fikk jeg bobler i malingen:

og farget håret rødt. HIHIHI, neida tulla.

Jeg øvelseskjørte i dag, med min nye favoritt bil. Tror det er en Mercedes, men uansett den er dritbra. Også er den så søøøøt.

Når jeg kom hjem til Bodø var det hvertfall en som var glad for å se meg.

blablabla, uansett sjekk utsikten og sola på lørdag. hihihi, bildet er tatt fra paradis på jord. hihihi, neida , for det er jo Bodø liksom, hihi, neida.

-Karen
EDIT: jeg malte gelender også.
EDIT2: Det er en Mercedes!