tirsdag 4. mai 2010

Klassebilde


Nå som vi bare følger med på trenden, er temaet til klassebildet vi skal ta imorgen pysjamas, så jeg har vært og anskaffet meg en ny grå med en søt gris, tror jeg. Var mye fremog tilbake med hvilket tema vi skulle ha, hadde planlagt land, altså alle kler seg ut som et land, når vi hadde det skulle jeg være mexicaner eller hulahula danser fra Hawaii, USA da. Men det var så mye stress og tull, at vi idag bare måtte bestemme noe, så pysj ble det. Men håper det blir kult!

Her har du den søte grisen...

Idag fikk jeg tilbake mattetentamen.. 4-, hmm jaja. Ikke særlig fornøyd, hadde planer om 5, men hahah visste den ikke gikk så bra! PÅ mandag hadde vi engelsktentamen, torsdag har vi norsk, min klasse skaø skrive nynorsk.

Skulle egentlig være med Karen idag, men så kunne ikke jeg komme til henne og hun hadde som flere ganger lovet Vegard at de skal se frust ilag, BLÆ hun er teit:P ilu. Men det går greit for nå kommer Karoline til meg og vi skal være ilag med Guro og som jeg heller vil se, siden jeg har sett frustrerte fruer før, paradise! Lol, og johoo!!

-Jorun

Ingen kommentarer: