søndag 20. juni 2010

Bowling

Igår var jeg, Karen og Jonas på diskobowling! Veldig kult. Første runde vant jeg og Karen tapte, andre tapte jeg klart mens Karen kom på andre og Jonas vant.Etterpå gikk vi en tur på Moloen og skrev oss inn i Aktiv hverdagboka.

For tiden er jeg skikkelig stressa pga USA. Har begynt å pakke, vanskelig å vite hva jeg skal ta med osv. Har også hvert alt for sent ute med bestilling av intervju på ambasaden for å få visa, men håper det skal gå i boks. Sånn at jeg kommer meg avgårde den 18. juli.

Har lagd meg en usablogg: jorunmnusa.blogspot.com , skal hovedsakelig bruke den til å legge ut bilder tror jeg.

Hihi, gleder og gruer meg. Nå har jeg bare en uke igjen i Bodø, så skal jeg være borte et helt år(nesten) SICK! Det blir rart, har ikke gått helt opp for meg enda.

-Jorun

Ingen kommentarer: