torsdag 21. januar 2010

21.01.10

Idag har vært en dag. Har ikke gjort så mye egentlig. Startet dagen med å dra til rådgiver hvor rådgiveren skrev søknad om stipend for utvekslingsåret mitt. Så HURRA for det, liker at jeg får gjort ting og kommer meg lengre i prosessen. Etter det var det på rett til skolen, hadde spansk, samfunnsfag, engelsk og naturfag. Etter skolen dro jeg hjem og sov, spiste middag før det bar på trening.
Treneren vår var ikke der, så vi spilte nesten hele treningen og hadde noe styrke. Egentlig mye bedre hvis Knut er der, da blir det mer trening!!

Når jeg kom hjem gjorde jeg mattelekse, satt lenge med den selvom den egentlig var ganske enkel.... huff

Nå sitter jeg bare i stuen min og får beskjed om å gå opp på rommet mitt. Mamma synes jeg legger meg alt for sent. og klokken er ikke tolv engang, hmm. Men det har blitt senere enn nyttårsforsettet mitt som sa at jeg skulle legge meg ti alle ukedager.

Så jeg får vel komme meg opp. Imorgen er det helg, gleder meg maks!!! Uken har gått fort da, litt irriterende hvordan tiden flyr.

ps: Lunsjen idag var en god ide, artig med litt forskjellig mat osv. Karen det må vi gjøre flere ganger : D

- jorun

Ingen kommentarer: