fredag 22. januar 2010

Nå skal jeg gjøre som Karen

HURRA!!!! Idag når jeg hentet inn posten var H&M katalogen endelig kommet
............... trodde jeg

Når jeg åpnet den var det ingen bilder av klær i det hele tatt. Bare puter og liknende. Jeg synes katalogen så litt merkelig ut, men skjønte ikke at det var feil før jeg åpnet den.
Ble egentlig ganske skuffet. Jeg bestillte katalog før Karen og hun fikk sin for leenge siden, så nå trodde jeg at min var kommet også, men det var feil..



Jeg skjønner ingenting. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Når begynte H&M å selge sengesett, duker, papirservietter, håndklær og badematter?
Jeg trodde Hennes og Mauritz solgte klær jeg, men nå har jeg fått med meg noe nytt. Hvis jeg ikke er helt på jordet da.
Hadde håpet det var den katalogen med klær som kom for jeg tenkte jeg skulle få noen her hjemme til å bestille mine ønsker. Har sett i den før da, så det er ikke krise. Får vente til ting kommer i butikkene jeg, som jeg kanskje hadde gjort uansett :P
-jorun


1 kommentar:

Line sa...

HM har jo også interiørkataloger, akkurat som ELLE har. så du får nok vente til kleskatalogen kommer i posten eller bestill den :3

-Line