lørdag 23. januar 2010

lite bilete from den sista tidan

I går var jeg på taket med Kari, Halvor og Eivind. Det var veldig gøy og koselig. Jeg drakk en kaffe Moca, noe som jeg har fått dilla på akkurat nå for tiden. I fransken skulle vi ha et skuespill. Jeg skulle være en fransk moteredaktør fra Vogue. Men det viste seg at vi ikke skal framføre det før på onsdag, så didrik som hadde hatt masse gele i håret for å framstå som sossete hadde gjort dette forgjeves.
På torsdag fikk jeg besøk av Kari, vi lagde en vanvittig deilig (og usunn) vri på oreokjeks. Du tar nemlig stivner på isen (sjokoladesaus) på oreoen også setter du den i fryseren slik at den stivner. Oppskriften er direkte impotert fra Sand, og bloggen til Margrethe.
Dette har forresten jeg og Jorun gjort i dag, så nå sitter vi og venter på at oreoen skal stivne.
På onsdag var vi på Høgskolen, da spiste vi lunch i kantinen. Jeg spiste foccatia med kylling, og Jorun spiste salat. Veldig godt.


Nå skal vi snart stikke til vår nr. 1 fan, nemlig Marie Larsen ; )

Ingen kommentarer: