torsdag 28. januar 2010

Dagens prosjekt

I dag har rett og slett vært en slitsom dag, først hadde jeg turn i gymmen, og trust me det er faktisk mye mer slitsomt enn hva man forventer. For å si det sånn så har jeg vondt i hele kroppen akkurat nå.

Like etter skolen dro jeg og Jorun hjem til henne for å mekke middag, vi lagde rundstykker med kylling og det var shitgodt.
Etter at vi hadde spist oss gode og mette sov Jorun en liten middagshvile og jeg så film. Så etter litt oppvunnet energi dro vi på Volleyballtrening.
Etter en og en halv time med blodslit trosset vi kulden og vinden for å dra på Tangokurs, og fyttirakkern det var verdt det. Jeg stortrivdes, det var så gøy og vi fikk alt så sabla bra til, vi har allerede planlagt at vi skal dra bortover neste torsdag.

Så dagens anbefaling på det aller sterkeste: Tangokurs.
Det er for de fleste noe litt uvant, men når man først har begynt; avhengighetsskapende.



Slenger med en video for å vise hva argentisk tango faktisk er.

Men til forskjell fra hvertfall nordnorsk tango, så tar vi litt avstand fra hverandre og er ikke like intime. Noe som egentlig passet meg og Jorun ganske bra.

Nå skal jeg se film, eller sove. :)

Ingen kommentarer: