torsdag 28. januar 2010

Tango for to

Jeg må bare få slenge inn en komentar om tangoen idag jeg også. Jeg var litt usikker på om jeg ville dra og trodde egentlig ikke det var gøy, når jeg og Karen dro på magedanskurs for en stund siden var det skikkelig nedtur... men idag, tango, rett og slett veldig gøy og denne gangen fikk vi til ting!! Hadde egentlig planlagt og danse med hverandre, men slik gikk det ikke til og det er jeg glad for for jenta skal jo bli ført, ikke lede og hvis vi måtte lært oss å lede da hadde det gått dårlig..

Vi fikk så mye skryt hos de instruktørene som lærte oss, de fortalte at det vi hadde lært i dag brukte en vanligvis tre kvelder på. Vi var talenter:P Veldig artig med skryt, alle som var der var også veldig hyggelige og velkommende. Det var bra. Gleder meg til neste gang, haha. Virker litt merkelig i grunnen.

Jeg og Karen har planer om å bli flinke!


Nå skal jeg gjøre skolearbeid, "hurra". Har matteinnlevering, Naturafag fremføring(som jeg skal fremføre forand heeele trinnet++) og engelskstil på skolen imorgen.. og alt må gjøres eller øves til. Gruer og gleder meg til å fremføre imorgen, håper det går bra!

-jorun

Ingen kommentarer: