mandag 18. januar 2010

Heftig møte med Team Joddski

I det jeg og Marie sto og ventet på at morMarie skulle hente oss fra trening hendte det noe fantastisk. Hele Team Joddski fikk pause og samtlige stakk ned på Jafs for å få noe og tygge i eller drikke av, mens resten stakk ut for å ta en røyk.
Marie ble vill og sprang og dyttet rundt på alle i nærheten, i tilfelle noen fra Team Joddski skulle se på henne som et talent og dra henne med på korslaget. Dette ble ikke tilfelle og Marie ble dypt skuffet.
Det som imidlertidig hendte og som var ekstremt spennende var at vi overhørte hun ene fra Team Joddski rape, hun er tilogmed fra Bodø, er ung og jente. Vi var mildt sagt sjokket.
Det andre var at når jeg og Marie skulle gå ut av svingdøren på spektrum, så fikk vi samme "rom" som fire karer fra Team Joddski (inkludert Joddski himself og han karen fra Steigen). Det var kult, bortsett fra at de ikke hadde etterlatt seg verdens beste lukt. MenMen.


Dette er korslaget for to helger siden. Det var røft og tøft.

Dette var forje helg, det eneste litt flaue er at Jørn Hoel bommer på begynnelsen og at han leser fra en lapp.
Når jeg kom hjem stakk jeg innom butikken og kjøpte min ukentlige dose med leverpostei og kiwi, i tillegg invisterte jeg i en pakke mango og Nivea hydro care.

Ingen kommentarer: