mandag 18. januar 2010

her er nokon få bildor från helgo

Karen med et pledd surret rundt halsen!! nyeste mote innen skjerf.
Jorun som spiser en solbolle, veldig god! Karen er den bakeren.

Karen, Solveig, Line og Marie. Dette er fra vår lille utflukt i en av pausene hvor Solveig tok oss med på omvisning på Skjærstad med E. Hun viste oss blandt annet huset sitt, dere skjønner hun kommer derfra og det var hun som hadde fikset oss lokale osv til å trene der i helgen. Så tusen takk Solveig! Nå bor hun på hybel i Bodø(viktig info).



Her er Solveig utenfor sitt kjære hjem. Hun står med åpne armer og ønsker oss velkommen!


Jorun og Solveig etter besøket, veldig koselig! fint hus. kult rom. Æsj, det var et stygt bilde av Jorun, men det er jo ikke unormalt så whatever.......
Jepp, her har dere noen av alle de "mange" fantastiske bildene jeg tok i helgen. Egentlig ganske uvanlig, etter helger med laget pleier jeg komme hjem med over 500 bilder, denne gangen tok jeg sikkert under 50. Var vel de mindre med nye tøffe speilreflekser som tok flest bilder denne turen.
Helgen var veldig koselig og gøy. Liker å trene jeg. Vi dro hjemmefra tidlig lørdag morgen, klokken 7 måtte vi stå opp. kom fram til Skjerstad 09.05 0g begynte trene klokken halv ti. Trente med få pauser helt til klokken 6. Deretter var det dusj og middag og bla bla bla.. Søndag sto vi opp spiste frokost, trente, trente, trente og så dro vi hjem til Bodø igjen. Karen fikk sitte på meg hjem, selvom ikke det var planlagt. Jeg sov hele turen, aner ikke hva hun gjorde, håper ikke hun kjedet seg.
Hvertfall en koselig helg, føler nå at vi har lært mere og er klare til NNM i år og! ; D Gleder meg, det er så artig å spille kamper!!!
På turen hadde jeg med meg et brev fra vår kjære Margrethe som hun hadde sendt meg i posten. Det var veldig artig og fine tips vi fikk! Maggi er søt, egentlig burde hun bo i Bodø, men hun går på volleyballskole i Sand. Hun er GOD! <3>
Eller skulle ønske alle som har sluttet kunne være med!! Bl.a. Kaja og Sofie! Kom tilbake.....
Haha, men hvertfall så synes jeg dere burde følge Margrethe sin blogg hvor hun forteller om livet på Sand!! :D http://margrethesand.blogspot.com/




2 kommentarer:

Margrethe sa...

Hehehe, bra at vi reklamerer for hverandre sine blogger!! :D <3

Margrethe sa...

YO! Glemte å si en ting. Jeg s at dere følge meg på bloggspot, men hvordan kan jeg følge dere??? Dere burde legge ut en sånn gadget, slik at jeg kan gølge dere!!!