fredag 12. februar 2010

Akkurat nå

Jeg har redigert et bilde. Sånn ble det.

Og sånn er originalen.
Åsa viser meg kjolen hun lagde for tre år siden. Helt utrolig at en trettenåring skal ha laget noe sånt. Hun er et vidunderbarn, jeg ser bare feit ut.
Jeg spiser rundstykker med ost og krydderkalkun. Egentlig har krydderkalkunen gått ut på dato, men siden min største drøm er å bli matforgiftet tok jeg en råsjangs. Neida, klart ikke, men jeg regner med at mine altetende-barske gener tar seg av det.
Sånn ser jeg ca. ut når jeg spiser rundstykke og drikker juice.
Jeg drikker eplejuice i dag, selv om jeg liker appelsinjuice mye bedre. Men denne eplejuicen var faktisk ikke så ille.

Jepp nemlig, eplejuice fra Hardanger, troooor ganske sikkert det er yndlingsjuicen til Jorun. :D
I kveld skal jeg se Villmark, tror den er dårlig, men jeg syns sikkert den er veldig skummel. Handlingen foregår i en skog og Kristoffer Joner er med, da kan egentlig handlingen være piss dårlig, for det er de to skumleste elementene i skrekkfilmverden.
-Kaaren

1 kommentar:

Vegard Brennmo sa...

Veldig kult redigert ;) jeg vil bli like flink som deg