torsdag 11. februar 2010

Kort innlegg om dagen

Hadde samfnnsfagprøve på skolen, tror den gikk ganske bra. Karen fikk toppresultat på prøve hun fikk tilbake. Jeg dro på Café med Karin, Karoline, Kari, Halvor og Espen, koselig. Så hjem og lagde middag, nachos. Har regnet matte og sovet til Karen kom, vi regnet matte. Skulle egentlig på tango, men det ble ikke noe av pga ja nettopp matteprøven vi har imorgen.. Har lyst å dra på tango, vi skal få det til neste uke! Etter en stund med matteregning leste vi i en gammel dagbok av meg, haha og vaset rundt på rommet mitt bl.a. Når Karen ble hentet satt jeg meg ned med spansk. Fikk det faktisk til, tror jeg og skal endelig ha fremføring imorgen. skal bli deilig å slippe å tenke noe mer på den, men varer ikke lenge for neste torsdag er det ny framføring i spansken, da om Andalucia.

På skolen idag hadde jeg og Karen sånn delelunsj for 2. gang. Det var kult, Karen hadde vært mest kreativ og flink, jeg ble nesten litt flau. Hun hadde med oppskjært frukt(banan, kiwi og druer), muffisns(blåbær og epple), blåbæryoghurt og mørk sjokolade(Bocca). Jeg hadde med rundstykker, ett med krydderskinke og ett med leverpostei, itillegg hadde jeg med oreokjeks. Altså det ble veeldig mye mat, tror aldrig jeg har spist så stor lunsj i hele mitt liv. Men det er veldig koselig og spennende. ANBEFALES!

Nå skal jeg legge meg å sove, gleder meg veldig til å sove. Eneste er at jeg skal opp klokken 7, huff.. Gleder meg til helgen. Søndag er spesiell, da er det valentine, morsdag og fastelavensdag, alt i en smekk. Jeg skal bl.a på kino og tur.

God natt- Jorun

1 kommentar:

Vegard Brennmo sa...

Sånn lunch vil jeg også ha :)