tirsdag 2. februar 2010

Frustrerte fruer har startet igjen!!

Etter skolen i dag dro jeg på cafe med Karoline og Karin, vi dro på Kafé Kafka. Alle bestilte Kakao med krem og brownies, det var godt! Jeg er veldig fan av og dra på cafe, det er så koselig. Jeg har funnet ut at jeg og Karen har vært på utrolig mange cafer egentlig etter vi hadde cafeprosjektet vårt(som kanskje fremdeles pågår?). Men hvertfall etterpå når jeg gikk hjemover etter noe titting i byen var det utrolig fint lys på himmelen, så jeg måtte ta bilder med mitt veldig brae mobilkamera.


Her har du bilde av himmelen, den var mye finere i virkeligheten.
Når jeg kom hjem dro jeg og pappa ut for å kjøpe volleyballsko, det solgte de ikke i min størrelse, kjipt!! Så da har jeg ikke mulighet for å få kjøpt det her i Bodø nå, kanskje jeg kan se etter det i Tromsø på fredag. Jeg og pappa var også og handlet masse frukt, nam, bl.a fordi treneren min har bedt oss spise en god del denne uken.

Når jeg kom hjem fra den skuffende volleyballsko-turen spiste jeg middag og etter det satt jeg langt om lenge og lengre om langt og øvde på geografiprøven vi har mandag om vær og klima. Imorgen må jeg sprenglese fordi jeg kommer neppe til å øve noe i helgen, vær du sikker. Og som alltid når jeg leser til prøve sovnet jeg!!! Jeg skjønner det ikke, jeg kan ikke huske en prøve jeg ikke har sovnet til når jeg øvde. det er et stort problem jeg har som jeg ikke greier vende av meg, blir alltid så sykelig trøtt.
Når jeg følte meg ferdiglest for dagen pakket jeg mattesakene mine og tok turen til Hanne. der gjorde vi nesten hele matteinnleveringen, jeg leste om stipend og utvekslingsår of vi så sesongstart av Frustrerte fruer. Veldig artig, det er en av mine få yndlingsserier og endelig har det startet å rulle på skjermen igjen. Hurra!
Jeg ble tipset om det av Karen, så takk til henne for ellers hadde jeg ikke fått det med meg. Skulle egentlig opp til henne å se det, men det ble litt langt og hadde ingen til å kjøre meg, så det får bli en annen gang. Hun har heldigvis ikke sett det alene da, hun har sett det med Vegard, så det var bra!
Nå skal jeg forte meg i seng, imorgen kommer enda en stressende dag! Trening, lese naturfag, passe søsteren min og en hel masse andre ting. Må kanskje begynne pakke til Tromsø også.. Jeg og Karen tenker ta solarium etter skolen, håper på resultater, hahaha.
-jorun

Ingen kommentarer: