tirsdag 2. februar 2010

Totally Bodø in a nutshell.

Nå de siste dagene har det vært sinnsykt kaldt her i Bodø. I dag toppet det hele seg tilogmed med vind. Det grenser nesten til umenneskelig å vente på bussen.


Det eneste nye jeg kan meddele er at jeg har smurt meg inn i selvbruningskrem og at resultatet ble betydelig bedre enn forje gang. Jeg har fått en jevn fin farge og det eneste skillet er på hendene og det er overhodet ikke så ille. Dette er da skillet jeg fikk forje gang:

Så kan jeg meddele at jeg og søskenbarnet mitt har gått til innkjøp av en brudekjole. Den fant vi på Ebay og den skal brukes til bildetaking. Shitkult.

I morges sparket jeg forresten foten i skapet på badet, det var sykt vondt og jeg ble så svimmel at jeg måtte legge meg ned for ikke å besvime. Dette kan kanskje høres ut som en forferdelig overdrivelse, men det kan jeg avkrefte med en gang at det ikke er.

Ingen kommentarer: