mandag 1. februar 2010

Jeg tar en Karen(internt); Dagens anbefaling

Love Story
A walk to remember
My sister's keeper
I am Sam


I det siste har jeg sett noen filmer. Love story, A walk to remember, My sister's Keeper og I am Sam. Alle har vært veldig fine!! Og jeg har grått av alle. Så hvis du er på jakt etter fine gråtefilmer anbefaler jeg dem på det sterkeste!!! Likte dem veldig godt. Har en periode nå hvor jeg vil se mange skrikefilmer, det er så koselig å gråte. Vet at Karen også driver ser slike filmer for tiden, hun har hvertfall sett A walk to remember og hun likte den utrolig godt, hun skrek ca de siste 40minuttene av filmen.

Fint at jeg under hvert bilde har skrevet navnet på filmen når det står på alle bildene untatt Love story som sikkert ikke har cover(aner ikke hvordan det skrives eller om det heter det) fordi filmen er fra 1970.

ANBEFALER FILMENE!!

-jorun

Ingen kommentarer: