søndag 21. februar 2010

I går var jeg gangster og jeg fant ut det tredje hodetplagget som passer perfekt til mitt hode; sånn stor caps.De andre to hodeplaggene jeg passer er Cowboyhatt og sånn Fransk lue. Jeg har tilogmed kjøpt min egen cowboyhatt, og nå vurdere jeg sterkt å gå til innkjøp av både fransk lue og en stor caps.

Jorun er heldig siden hun passer alle slags hatter og luer, bortsett fra Cowboyhatt. Men uansett, hvem trenger se bra ut med cowboyhatt i utgangspunktet.
Akkurat sånn så vi ut i går. Apropo gårdsdagen, da var det helt syke temperaturer i Bodø City Bodø by, og da jeg gikk tur frøys jeg til is. Egentlig burde det vært forbud mot å bevege seg utenfor døren, med mindre man har på seg flere tonn med klær.
Jeg gleder meg forresten sykt til vi drar til Oppdal, det er nemlig meldt -15 grader.
I dag har jeg bakt en kake, trøffelkake. Jeg glemte og ha i egg, og derfor ble kaken flat, men ellers var den god.

Egentlig synd at det står link på bildet, hvis ikke kunne jeg løyet og sagt at det var sånn kaken min så ut.

-Karen

Ingen kommentarer: