mandag 22. februar 2010

How To

Hvordan vaske klær og lage seg god frokost.!

Idag har jeg vasket klær for andre gang i mitt liv, og siden det er en relativt passe inviklet oprasjon skal jeg skrive framgangsmåten her, sånn at jeg i ettertid forhåpentlig klarer å huske hvordan det gjøres.

1. Sorter klærne etter stoff og farge. Hvit for seg , ull for seg osv.


2. legg klærne inn i maskinen, og ha oppi pulver. NB! Ikke stapp maskinen full av klær.

3.Skru på hvor mange grader man skal ha. I dag vasket jeg fargete klær, og de skal vaskes på 40 grader.

4. Trykk på start, så venter du bare til klesvasken er ferdig.

Så til del nr to; hvordan lage god frokost.
Det du trenger er e balansenbrød, ost og kiwi.


Sånn ser balansenbrød, og det er det beste brødet som finnes.
Så legger du bare på noen skiver ost og litt kiwi.

-Karen

Ingen kommentarer: