tirsdag 23. februar 2010

Jorun her

Nå er det lenge siden jeg har blogget, i det siste har jeg ikke tenkt på bloggen i det hele tatt, egentlig veldig godt for jeg trodde aldri jeg skulle bli sånn at jeg gikk å tenkte på at jeg måtte dokumentere ting osv for å legge det ut på bloggen, men sånn ble det nå til. I det siste har jeg da sluppet dette for bloggen har nesten ikke vært i tankene mine + at jeg vet Karen har blogget såååee ja;p

Men i alle fall, imorgen reiser jeg med Karen og familien hennes til Oppdal på slalåmferie. Jeg gleder meg skikkelig og synes de er veldig greie som lar meg komme med. Takk.

Idag hedde jeg planlagt å pakke fort fordi jeg skulle egentlig lage mat og se film med Ellen og Hanne, men så har jeg vært så syykt treig og bare sett Frustrerte Fruer i hele dag, etter jeg kom hjem fra volleyballtrening som startet 8, altså jeg sto opp kvart over 7 idag!!! back on track er jeg hvertfall enda ikke ferdig pakket, så jeg sliter litt og må forte meg! Og jeg hater** at jeg har sett så mye FF for jeg elsker ha noe å glede meg til på tirsdager, men nå er det så ute av ja for jeg har kommet helt til episode 13 eller mer(hvertfall før jeg legger meg)..... SÅ ÆSJ TIL DET!

Gleder meg masse masse til imorgen, da skal vi til Tr.heim på shopping, johoo! Blir vel ikke så mye blogging mens vi er i Oppdal, men vi kommer stert tilbake etter vinterferien. God ferie!

-Jorun

Ingen kommentarer: