tirsdag 9. februar 2010

Tirsdagkveld

Har øvet noe på samfunnsfagprøve idag, Hanne kom etter skolen, vi så Glee,, når hun dro så jeg en fin film som het "Life as a house". Klokken 9 dro jeg opp til Karen vi skulle se Frustrerte fruer(ff) og spise kvelds. Vi dro på joker og handlet rundstykker, når vi tok dem ut av posen var Karen helt sikker på at det var ett rundstykke for mye i posen. Hun synes det var veldig stilig. Vi famt frem pakkningen og leste at det skulle være 8 stk.


I posen var det 9! Hurra! haha, det var virkelig et lite lyspunkt i hverdagen:p

Så når vi hadde smurt rundstykkene og kokt kakao satt vi oss ned for å se ff, jeg blir aldri lei og ikke Karen heller. Her er Karen mens hun ser på ff, du kan se hun smile fra øre til øre! Det var en veldig bra episode. Gleder meg til neste tirsdag. Etter ff så vi Medium helt til jeg ble hentet av papps for å være med å hente mamma på flyplassen.


Det var egentlig ganske gøy, jeg ble sendt inn for å hente henne og når jeg kom var det absolutt ingen der, det har jeg aldri opplevd før og være alene på en flyplass. Helt stille, var ganske behagelig.


Bare meg og Ingri som satt der en god stund og ventet helt til det kom en mann som begynnte å babble med meg om Ingri. Samtalen ble etterhvert død når han begynnte å snakke om hunderaser og jeg har ikke peiling på ulike raser, så jeg hadde ikke noe å svare han. Pinlig stillhet, neida, haha.
Tilslutt kom mamma og Ingri ble som vanlig stormende glad, dere skulle sett henne.

Nå er jeg veeldig trøtt, blir deilig å sove. eneste grunn til at jeg fortsatt er våken er for å skrive blogginnlegg. jeg er gal! Men nå skal jeg forte meg til drømmeland.

God natt- Jorun

Ingen kommentarer: