søndag 21. mars 2010

Gratulerer


Idag har Mamma og Ingri bursdag. Gratulerer med dagen!
Sitter i stuen og prater med mamma som har ingri på fanget. Tenk at hun er 5år, omg. Tiden går fort. Idag har jeg kommet hjem til Bodø etter helg på Kolbotn.
HAr skrevet ferdig spanskstilen min og levert den. Jippi, en og en halv side! I helgen har jeg vært med søskenbarna mine, var i Oslocity lørdag, kjøpte meg bl.a. nye volleyballsko : D
Morfars 80års dag var koselig, jeg holdte tale(2.talen jeg holder i mitt liv) STOLT;pp
Ble desverre ikke noe joggetur med Karen idag, synd. Ideen kom pga jeg og Mariken http://www.pholk.no/Production/Reklamemodeller/arkiv/Mariken var og jogget igår kveld i ni-ti tiden. Kult.
Pappa har nå kommet inn i stuen og som på alle søndager sitter han og ser på Hovedscenen. Haha, veldig flott.
-Jorun

Ingen kommentarer: