søndag 21. mars 2010

tror jeg klikker

Jeg har fått min aller første volleyballskade :) det er jo fantastisk. Det hele skjedde da jeg kræsjet i hodet til ei på laget mitt, spennende. Skaden er da såret som er på leppa...

For helga har jeg brukt på å spille volleyball. Det var gøy og selvfølgelig slitsomt, jeg har egentlig mest lyst til å legge meg for å sove, men jeg har lovet Jorun at vi skal dra ut å jogge. I tillegg til å spille volleyball, har jeg også tjent 50kr for å dømme en kamp/se på. Nå vurderer jeg seriøst å dømme litt oftere.

Det var BodøGlimtkamp i dag, det så skralt ut. Det du ser på bildet var fra når Harstad tok frispark etter at BodøGlimt ble dømt for tilbakespill. Det var forresten rundt 150 tilskuere, imponerende.

Her er noen ivrige tilskuere.

Her er nachosen jeg spiste på fredag:

Her er grøten jeg spiste på fredag:

BTW: på Rema har de begynte å sette sjokoladen slik. Min første reaksjon var å sende MMS til Jorun. Det er jo fantastisk, alle sammen; shop sjokolade på Rema.

På onsdag ble alle vår-drømmene mine knust med at det snødde, og det noe sinnsykt. Det snødde når jeg gikk til bussen, det snødde når jeg gikk fra bussen til skolen, det snødde når jeg gikk fra skolen til bussen, det snødde når jeg gikk til treninga, utrolig nok snødde det ikke når jeg gikk fra skolen. Men hallo, 11 timer non-stop snøing.

Noen som så firestjerners middag? Det var jo tragisk at ikke Henrik Thodesen ikke vant, han er jo best.. og morsomst. :) Og hvorfor har de med så mange gamlinger, de er jo ikke noe gøy.

-Karen

Ingen kommentarer: