fredag 19. mars 2010

Lazy Friday

Siden jeg er usedvanlig trøtt og lei akkurat nå blir dette ett bildefritt innlegg. Jeg har tatt forferdelig mange bilder av mat i dag, og dem skal jeg prøve å få delt med dere i løpet av morgendagen. Første bildet er av grøten jeg spiste til middag, så er det bilde av pizzasnurrene jeg og mamma lagde, og bilde av nachoesen og guacemolen jeg hadde til kveldsmat. Uff, det ble visst ikke så mange bilder likevel, men jeg hadde ivertfall på følelsen at det var det.
Ellers har jeg brukt kvelden på å bla gjennom uendelig mange spotifyspillelister (les: to) for å finne noe kul musikk jeg kan laste ned og overføre på Ipoden. Dette har jeg imidlertidig lykkes med også.

I morgen er det volleyballturnering, og Jorun har forlatt laget sitt til fordel for bursdagsfeiring i Kolbotn. Jaja, vi skal nå knuse både innstranda og Øksil ANYWAY.
(seff må jeg ha med bilde, hvis ikke ser jo innlegget dødskjedelig og ingen gidder å lese hva jeg har bedrevet dagen med)
-Karen

Ingen kommentarer: