tirsdag 23. mars 2010

Kjære Karen

Nå vet jeg du sitter og leser på engelsk, siden du har muntligfremføring imorgen. Så jeg ville bare si at jeg vet hvordan du har det og LYKKE TIL SØTA! :¤ Du klarer deg nok kjempe bra.

Imorgen skal jeg spise middag hos Karen, fikk tekstmelding hvor det sto "Du er herved invitert til middag hos meg imorgen". Så det var koselig, gleder meg.

Idag har jeg egetnlig ikke gjort mye, som mange andre dager jeg sløser bort.. Våknet og ville ikke på skolen, ville bare sove. Men på skolen det bar og på skolen jeg var.

Tok 2.dose av twinrix, hepatitt A og B vaksnine. Ikke vondt eller noen ting. Skal ta tredje dose om 5mnd, så det blir nok i USA. Skummelt, gleder meg!

Hadde planlagt idag og har egentlig sotte(?) av hele uken på geografi innleveringen min(til fredag, som jeg har hatt en mnd på, men ikke startet særlig på) men idag som igår lurer jeg meg unna jobbingen.. Dro på lang, lang tur med mamma. Igår bakte jeg kjeks, de ble forresten gode.
Her har du oppskriften :
HAVREKJEKS
6 dl små havregryn
2 dl melk
2 dl hvetemel
50 g margarin
1/2 ts salt
1 ss sukker
2 ts bakepulver
1. Slå melka over gryna og la dem trekke i minst 15 min.
2. Smelt margarinen og bland alt til en deig.
3. Sett stekeovnen på 200 grader, legg bakepapir på to stekebrett.
4. Del deigen i to, og kjevle den til de er ca 1/4 cm tykk.
5. Stikk ut runde kjeks med et glass. Dypp glasset i hvetemel, slik at deigen slipper glasset.
6. Prikk kjeksene med en gaffel.7. Stek kjeksene til de er gyllenbrune (ca. 15min)

Men hvertfall må jeg bruke resten av uken på geografien, som liksom skal være på hele ti datasider... men jobbingen blir ikke imorgen heller for da skal jeg jo til Karen. TORSDAG-DA SKJER DET!

Nettopp sett Paradise, huff det er ganske gøy.. Skal snar legge meg.

Igjen. LYKKE TIL IMORGEN, KAren :¤

-Jorun

Ingen kommentarer: