torsdag 25. mars 2010

Nu e de bære å spein på sæ skien

For nå er nemlig påsken like rundt hjørnet, for min del er det bare rundt 14 timer til jeg vandrer glad ut av Bodø VGS med feeeeerie i lommene.

Nå er jeg ferdigpakket, og er klar til å pakke megselv inn i bilen for å kjøre på hytta. Hadde dette vært i fjor kunne jeg slengt med at påskegodteriet allerede var handlet inn og alt var klart. Men siden det er i år, og siden jeg verken har handlet godteri eller funnet fram påskeegget kan jeg ikke si det.
MEN, jeg har fått nye solbriller, og det er nesten viktigere enn påskegodteri, siden det beskytter meg fra å få sol i øynene.



Jeg blir forresten GAAL av PC-ledninga som kobler av og på hele tiden, og i takt med dette skifter PC-skjermen på å være mørk og lys. DØDSIRRI.

Men nå må eg gå, eg skal legja meg nå. Eg e veldig trøyt, og eg har ein viktig dag i morgon, da skal eg sitja i bil i to timar, så då trengar eg skjønnheitssøvna mi. (NYNORSK YES)

-Karen

Ingen kommentarer: