tirsdag 6. april 2010

PÅSKA MI

Jeg hadde egentlig planlagt å blogge i løpet av ferien, men så hadde jeg ikke nettverk og da blir det en smule vanskelig. Men jeg kan jo oppsummere hvis det er interessant, og det har jeg tenkt å gjøre med dette :

og dette bildet :


for hver dag har det vært sol og fint vær, og nesten hver dag har jeg vært på tur. Så det var min ferie... Jorun sin derimot tror jeg kan oppsummeres med noe ala dette :

hihihi, minus sola da.. Eller det var visst sol den dagen hun satt i bilen på vei hjem.

Nå har jeg planlagt å stå opp, jeg har spist sjokolade til frokost, og det blir ingenting av joggeturen jeg hadde planlagt. Men jeg skal kjøpe meg kamera i dag, hurrrrrraaaaa. Et sånt som kan være tre meter under vann og kan slippes ned i bakken fra en og en halv meters høyde. Det eneste jeg ikke har sjekket er om det faktisk tar bra bilder. Men jeg tar en råsjangs.
Kamera ser noe sånn her ut:
aah , vakkert :)
-Karen

Ingen kommentarer: