onsdag 7. april 2010

Lenge siden sist

Hei. Dette blir et kort og kjedelig innlegg uten bilder. Startet på skolen igjen etter ferien idag, håper forresten alle har hatt en fin påske, hadde blant annet gym med turn, jippi. Etter skolen var jeg i byen med Hanne, kjøpte meg noen klær og fant to par sko jeg ønsker meg. Spiste en dilig middag som var; kjøttboller, spagetthi(?) og brunsaus! Deretter dro jeg på BHK-kamp med hovedsakelig Guro og Vegard, vi møtte fler. BHK vant!!!!!! Jaaaa!!!! Det var bra, kampen var spennende, Drammen ledet nesten hele kampen.. så jaaaa!!!! :D:D Vel hjemme igjen fikk jeg besøk av Solveig, hun har fått hørt de underligste historier(unnskyld til deg), vi har spilt kort og litt sånn forskjellig, håper du hadde det koselig.

Nå er jeg alene, sitter på kjøkkenet. Har lyst å se paradise, har ikke sett det hele uken, sjokkdokk! Får prøve se alt imorgen. Jeg skal finne ut hva jeg skal ha på meg imorgen, så skal jeg legge meg snart. Herregud, jeg er gal! Har begynt å bli så fryktelig trett.

Imorgen starter jeg heldigvis ikke før 10 :D:D:D Spansklæreren er borte.

God kveld og god natt! - Jorun

Ingen kommentarer: