torsdag 8. april 2010

Jeg har fått pakke

I postkassa i dag lå det en bursdagspakke til meg fra forsvaret. Sånn så den ut;

Eller, her er den jo pakket opp, så litt av innholdet vises. Altså en drikkeflaske fikk jeg, OG et brev.

Men best av alt, jeg fikk en t-skjorte. Så nå kan jeg bare være supersterk i min helt nye forsvaret t-skjorte. Den er laget av sånn stoff som trekker til seg svette, sånn at jeg slipper å fryse hvis det blir vind eller noe i den duren.

Det eneste spørsmålet jeg hadde med denne pakken var hvorfor i alle dager det var et 10-tall på ryggen. Om det liksom var et helt random nummer sånn at man liksom skal kunne bruke det som en spilletrøye liksom. Men tilslutt etter mye tenking (ikke bare i mitt hodet) fant jeg ut at det er fordi at vi er i 2010. Nå virker alt veldig logisk.

Men uansett, dette var før åpenbaringen. Da jeg enda liksom trodde at jeg liksom var nr.10 eller noe sånt.

Kuuult, svett og deilig.

-Karen

Ingen kommentarer: