torsdag 8. april 2010

Tekst atter en gang

Heihei på deg! Nå har jeg laget grunnmuren til norskpresentasjonen min imorgen av en youtubefilm, valgfri, jeg hadde problemer med å finne en. Endte opp med en Karen foreslo (http://www.youtube.com/watch?v=03CTpRexb2o&feature=related), tusen takk. Håper jeg slipper fremføre imorgen, eller kanskje jeg bare skal få det overstått? Har planer om å ta det nogenlunde på sparket.

Idag var første volleyballtrening etter ferie, digg. Ble rød som en tomat på slutten, æsj. Slitsomt, mye løping! Men gøy, tror ikke jeg skal på trening på mandag for jeg skal med pappa på teater; Hvem er redd for virginia wolf?, det blir gøy. Torsdag blir det heller ikke trening, huff, jeg får trene av meg selv da, for torsdag drar jeg og Karen til Kongsberg.

Ellers idag har jeg ikke gjort stort, sov etter skolen. Blir deilig med helg imorgen, jeg har ingen planer da, hmm, får skaffe meg noen. Karen skal til Meløya, hun skal beise.

-Jorun

Ingen kommentarer: